Solsken och kärlek

Konsert i Andreaskyrkan är alltid lika härligt och när det är sommarkonsert, då vet man att sommaren är här.

Som surrande/sjungande bin äntrar kören scenen…

…och konserten har börjat.

Tina Bergholm hälsar oss alla välkomna.

Björn Zetterqvist sjunger sin egen ”Solsken och kärlek”.

Vi njuter av sommarens sånger…

…och ibland får vi också sjunga med.
Här spelar Åsa Lindström flöjt och Alice Meyer piano.

Erik Palmberg bjuder också på en fantastisk tolkning av ”Uti vår hage”, arrangerad av Alice.

Idag är det också en väldigt speciell dag för pastor och basist Mats Carlsson. Han slutar sin tjänst i Andreaskyrkan, för nya spännande uppdrag.
Lycka till Mats!

 
Det är aldrig fel att komma till Andreaskyrkan och den här eftermiddagen var det fantastiskt!!!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *